sobota, 19 września 2015

Kwiaty nocą

Uszyłam sukienkę, która w zamierzeniu miała być elegancka i kobieca. Jednak nie mogę się przełamać do takiej estetyki i chyba nawet wcale nie chcę... Zestawiłam ją więc z uszytą już dawno bluzą oversize, zarzuciłam plecak-worek na ramię a szpilki zamieniłam na moje ulubione płaskie lakierki. Teraz czuję, że to moje ciuchy.

Ten materiał ma dość przyjemny w patrzeniu print, przypomina mi nocne wędrówki latem.  Światła latarni przesączające się przez gałęzie..





sukienka, bluza, plecak- Aktoza
lakierki- Centro

2 komentarze:

  1. Materiał fajny, sukienka świetnie dopasowana. Fajna też ta TWOJA stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest boska! Fakt, że to zasługa również Twojej figury. Świetnie leży i do tego ten print. Bardzo, bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń